دانلود بازی اچ دی Unearthed:Trail of Ibn Battuta v1.3 اندروید

پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی اچ دی Unearthed:Trail of Ibn Battuta v1.3 اندروید
نوشته شده در پنج شنبه 19 تير 1393
بازدید : 514
نویسنده : محمد سبزکار

در این پست قصد داریم بازی هیجانی و گرافیکی Unearthed:Trail of Ibn Battuta را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . این بازی یک بازی شخص سوم بوده که بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و مراحل را به اتمام برسانید . این بازی با دو زبان عربی و انگلیسی عرضه شده است . در این بازی شما در نقش جواد و خواهرش هستید که باید با کاوش در سرزمین های عجیب و غریب مکان های جدیدی را کشف نمایید . در طول مسیر به صورت ناگهانی یک تماس دریافت خواهید کرد . اکنون وظیفه شما این است که به دنبال کاشف بزرگ یعنی ابن بطوطه بگردید . در مکان هایی نظیر دمشق و مراکش به کاوش پرداخته و این قاتل را دستگیر کنید .  لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با پردازنده های NVIDIA  سازگاری دارد .

ویژگی های اصلی:

گرافیک خیره کننده اچ دی همراه با گیم پلی جذاب

پشتیبانی از کنترل کننده های حرفه ای

پشتیبانی از ۲۱ زبان زنده دنیا

کاوش در مناطق مختلف

 

 

 

    

 

 

دانلود با لینک مستقیم و حجم 16.36 مگابایت

 

دانلود دیتا با لینک مستقیم و حجم 1.59 مگابایت

 


محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb

 

 

 تاریخ انتشار :10 خرداد93

 

قابل اجرا بروی اندروید 4.0 و بالاتر

 

پسورد فایل فشرده : ندارد


AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

:: موضوعات مرتبط: بازي اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی اچ دی Unearthed:Trail of Ibn Battuta v1 , 3 اندروید , Unearthed:Trail of Ibn Battuta , آندروید , اندروید 4 , 0 , بازی آندروید , بازی اکشن و فانتزی جستجوی قاتل ابن بطوطه اندروید , بازی رایگان , بازی موبایل , بازی های اندروید , بازی های مخصوص آندروید , بازی گرافیکی و هیجانی آندروید , بهترین بازی های اندروید , جدیدترین بازی های آندروید , دانلود , دانلود با لینک مستقیم , دانلود بازی Unearthed:Trail of Ibn Battuta اندروید , دانلود بازی آندروید , دانلود بازی جست و جوی ابن بطوطه اندروید , دانلود بازی های آندروید , دانلود رایگان بازی اندروید , بازی اندروید , دانلود بازی اندروید , بهترین بازی های اندروید , بازی برای اندروید 4 , بازی برای اندروید 4 به بالا , دانلود , لوکسبلاگ , mobile777 , download android games , beast android , game car for android , download game , just android game , همه چیز برای همه موبایل ها ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: